Sjukhus! (Hanna)

Hej! I dag är jag på pappas jobb. Jag har stämplat kuver i en timme. Det var väl kul. Men jag åker hem i dag.kl:19.00 går flyget. Men det kan bli förseningar.

luleå. (Hanna)

Det har varit en underbar dag igen. Jag och Gusten har lekt jätte mycket! Imorgon så skriver jag mer!!!!!!!!!

hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(Hanna)

jag (Hanna) är i luleå nu. Jag kom i går kl:21.30. Men jag somnade kl:23.15. jag har det jätte roligt. just nu så sover Gusten.(Gusten är mitt brors barn.) Han är jätte söt.

Hampibild

Den här bilden har Alba gjort.hampibild

Igår (Alba)

Igår var jag med klassen och var
på teckniskamuseet.
Det var kul.
Fast jag var åksjuk när vi
åkte ditt och hem.
Fast inte kräktes.

Hej!!!!!!!!!!!!!!(Hanna)

här kommer en jätte gullig kattunge!!visst är den söt!?

hampi

Vi fick namnet hampi ifrån en tining vi har.

Här kommer ett skämt.

-vad blir femton plus femton?
-30 så klart!
-nix,10 ton.


NYTT SKÄMT!

-Farfar det ligger en hörapparat i min soppa!
-Vad sa du,lilla vän?


paint


Hallå!!!!!

Ni får jätte gärna skriva en kommentar.

pingviner

penguinspenguinssöta va

kolla vilka fina hundar!!!

Det är två engelsk springr spanials och en goldentriver.

Hej på dig!!! (Alba)

Hej jag kommer försöka skriva varje dag.
Jag och Hanna kommer ibland lägga ut bilder
också.
Hoppas ni läser alla artiklar vi lägger ut.
Alba  

Det här är Qira!! Hannas hund!

Det här är min(hannas) hund Qira. Hon är vädens bästa hund!!!!!

Nästa vecka. (Hanna)

Nästa vecka kommer jag (Hanna) att vara i luleå. Men jag kommer fortfarande att skriva.Det kommer att bli roligt! Jag kommer att åka till luleå för att min älsta bror Magnus bor där. Men Alba kommer att vara kvar stockholm!

Välkommen till våran nya blogg!

Den här bloggen kommer vi att försöka skriva på varje dag!

RSS 2.0