Fotboll(alba)

Idag den 27/4 så spelade jag en fotbolls martch mot boo. Jag spelade back hela martchen. Det blev första halvleken 2-o till dom. Andra släpte vi in två mål till. Martchen slutade 4-0 till dom.
Hoppas det har hänt något kul för er.
Alba

Hemma(Hanna)

I dag har Alba Tove Isa och Alice varit hemma hos mig.Men innan dom kom hem till mig så köpte vi godis till Albas redovisning.När vi kom hem till mig så vi hoppade på stuttsmatta och lekte.

Ridningen!(HANNA)

Idag har jag varit på ridningen.Jag red Muffin.Det gick bra.
Nu kommer mammas kommpis så jag kan inte skriva mer nu.
Vi ses sen.

Sova över.(Hanna)

Jag har precis kommit hem från Albas landställe i tyresö.Det var jag,Alba och några andra tjejer som var där.Vi var vakna till ett på natten.Det var roligt.

sidsemester

Förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft tillgång till internet. Men det var jättekul.

Redovisning!(Hanna)

I skolan ska vi ha redovisning.Jag ska redovisa om min hund Qira och Alba ska redovisa om Godis.Det ska bli kul.Men det är lite närvöst.

RSS 2.0