Teman

Det finns masor med saker kan kan ha teman till.En sak är dator.Jag brukar ladda hem det när jag har lång tråkit.Då brukar jag gå in på:www.windows.microsoft.com.
Vi ses alla läsare.

Min hund(Hanna)

Hej!Idag var min hund Qira hos vetrinären.hon ska åka till Åland med några vi skänner medans jag,mamma och pappa åker till grekland.Om hon ska kunna åka till åland måste hon ta en spruta!!

Slutade tidigare

Idag slutade vi kl 12:30 fast man fick gå hem tidigare,Kl 10:50 när lunchen började.Jag var hos läkaren idag.det var långtråkit.
Hur såg din dag ut?
Hej då leverpastej.Alba

låtar.(Hanna)

klicka på låtarna.!↓

  1. Ke$ha - TiK ToK

Lady Gaga - Poker Face

Iyaz - Replay [Prequel Video]

Katy PerryCalifornia Gurls ft. Snoop Dogg

MohombiBumpy Ride


Rock och pop.(Hanna)

nu har vi haft vår första rock och pop lektion. Det var jätte roligt.
nu kör vi låten Just the Way you are.Klicka här nere för att lyssna på låten.↓

Bruno Mars-Just The Way You Are With Lyrics


RSS 2.0