Rock och Pop(alba)

Hej
Idag har vi haft ett möte med Loftet (som ett fritis)där sa dom vilka man skulle spela med i ett band om man hade anmäls sig till att få spela i ett.Jag fick spela med dom jag ville + en till.Vi har spelat en låt föra tarminen. det är Girlfriend. Så här går den kilcka här↓

Avril Lavigne - Girlfriend


Förlåt(alba)

hej
Förlåt att inte jag har skrivit på länge.
Jag lovar att jag kommer skriva minst in gång per vecka.

(Hanna)

Igår fyllde jag 11!!
Jag fick ridsaker,en bok,en almanacka,nintendo tillbehör och så fick jag mer saker som jag inte orkar skriva.
Jag hade en jätte bra födelse dag!!!!

Förlåt!!(Hanna)

Jag har inte riktigt haft tid att skriva på sistone.
Men nu ska jag börja skriva igen!

skidsemester

Hej!
Förlåt att inte jag har skrivit på länge för jag har varit på skidsemester.
Jag var i Rome Alpin(utanför borlänge).
Jag var där med min familj och några kompisar som alla i familjen känner bra.
Jag gillar mest dom röda backarna.
Vi åt fruktost buffe och middags buffe varje dag fast bara matsäck till lunch.

RSS 2.0